ooh vad ja saknar dig :(

Ja fattar inte hur svårt de ska vara o komma över dig :( vist du var mitt absoluta allt, jag älskade dig mer än ja älskat någon på denna jord, o ja kmr aldrig kunna älska någon så mkt igen! men att de ska vara så svårt o acceptera att du är borta ur mitt liv, att du är min skydds ängel där uppe<3 att de ska vara så svårt hade jag aldtig trott...</3
Jag tänker på dig varige dag, om ja hade kunna gjort något som hade gjort så du fått stanna kvar här nere hos mig... elr lät ja dig lida för länge, så du led in i de sista :( ja vet att du aldrig kmr tillbaka, men ja hoppas du kan förlåta mig... ja var ett ego, men om du bara viste hur ont det gör i min än idag att inte höra dig när man kmr hem, inte se hur glad du blir när du får syn på mig, aldrig mer krama dig, aldrig mer ligga o små prata, aldrig mer få en puss av dig, aldrig aldrig mer känna din päls mot min kuind, ja saknar dig något otroligt mkt :(
fattar inte hur ja orkar stå på 2 ben ibland, utan din styrka vid min sida förstår ja inte hur ja orkar...
du har snart varit borta 1år o 5månader ifrån mig, o de känns fortfarande som igår när jag satt ibilen med en klump i magen, men endå ett leende på läpparna för ja trodde verkligen att du skulle följa med mig hem<3 ja trodde dem skulle rädda ditt liv! men att stå i de där lilla äckliga skit rummet med en främande person som klämer på min tjej (som inte alls vill!) sen får höra att hon har en STOR tumör i ena lungan, ja tror mitt hjärta hoppa över ett slag... då viste ja att de var slutet som var här, tårarna bara sprutade o ja ville inte ta ett föräl</3
när ja lugnat mig fick hon sin första spruta, hon låg i min famn tillslut fick hon den andra o somnade in i min famn<3 sen när vetrinären lyssnade på hennes hjärta o sa dem ord som skar mest "nu är hon borta" då brast det igen... mitt allt som funnits för mig i 7år 10månader 6dagar är nu borta! hon är på andra sidan, där hon aldrig mer får känna smärta<3

Ja skanar dig så jävla mkt så de verkar i hella mig :'(

Det vakraste som har existerat på denna jord<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0