Praktik!

Prktiken går bra, men som ja viste från början så lär ja mig inget nytt! då ja redan kan koppla andras hundar, gå ut med fler än 1hund, städa, så nej ja lär mig inget nytt.

men de e trevligt folk, så ja trivs iaf :P annars idag har ja bara tagit de lugnt (Y)
Imorgon blir det årets första hopptävling! (Y) hoppas de går bra.... (a)
de e grymt kul o tävla, men de e innan som ja håller på o ta livet av mig xD
men väl på banan glömer ja allla runt mig o kör mitt get rejs, sen efter om de gick bra e ja grymt stolt ;)
men de får man faktikst vara ;P endå om ja bara fick hoppa små hinder imorgon :(


Raffe en staffe hane, grymt mysig<3 :D


Alice en golden retriver tik :)

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0