Snart förhoppningsvis kan ja avslöja en hemlighet som bara ja vet ;)

....ehe okej då några till ;)

slut pratat om min hemliga hemlighet nu :D
Min praktik är rätt nice endå ^^ dem e trevliga o så :)
trött som fan när ja kommer hem med de e en annan 5a xD

dagen ser ungefär ut såhär:

9.00 (-9.30) - ca 11.30 är morgon promenaden på

11.30 är det lunch, först ge hundarna mat sen blir det chill o äta lite

14.00 är det lunch promenad i ca 40min

efet de så blir det städa, sen är det bara chilla o så tills man slutar typ ^^

Så är rätt nice dagar endå, men fyfan va slut man blir xD


Jag o älskade Grynet i sommras<3

 

På tala om något hellt annat så har jag ÅRETS första hopptävling på tisdag! nej ja e inte nervös ;O xD
mina nerver tål fan inte sånthär xD


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0