Vafan är problemet denna gång :'( kan ja aldrig få njuta av lyckan...

Ja önska ja kunde förstå mig själv ibland...

Allt är på top just nu!
- ingen skola bara praktik, en praktik med trevligt folk och trevliga hundar, en praktik jag trivs på! enda nakdelen med praktiken är att ja inte lär mig något :/ men ja trivs o de e huvudsaken förtillfället!

- En dröm sen ja föddes håller på att slå in! har itne riktigt tagit in de än, men de e verkligen sant!!!

- Jag har vänner som alltid finns där för mig<3

- Jag har den finnaste katten som finns<3

Med andra ord e livet rätt bra förtillfället :) men endå så mår ja psykist dåligt...
ja vill bara ligga i sängen, blunda, komma bort, ja allt på samma gång..!
samtidigt som ja känner så, har ja fjärilar i magen o bara vill skrika ut min lycka!
den blandningen är den sämsta man någonsin kan få :(


En av få bilder jag blivit riktigt nöjd med!


Sen mitt i allt kaos liv så känner ja att jag måste gå vidare, lämna de som varit bakom mig, men att lämna de man älskat mest av allt bakom sig de går inte... att känna att ja snart får hem min dröm, o då kmr han vara nr1!
o då kmr ångesten fram att ja "glömer" henne :( fan orkar inte! älskade vännen kan du inte komma tillbaka, tillbaka till mig, vi skulle haft de så bra, du o ja<3 ÄLSKAR dig o SAKNAR dig ännu mera</3
hoppas du har de bra på andra sidan med Sotis o alla andra djur som har hamnat där<3 en sag syns vi igen!
då lämnar ja dig aldrig igen<3 ÄLSKAR DIG! glöm aldrig det min prinsessa<3

23 oktober 2002 - 29 augusti 2010 (11.49) vila i frid<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0