vet inte vad ja ska göra :(

Igår innan ja somnade (kl3 :/) då vänder ja mig om o slänger in huvudet i väggen -____-
sen flera gånger under natten gjorde ja samma sak, o en sista gång innan ja vaknade helt O.o käns lagom kul, huvudvärk, yeeesbox -.-

Aja ja gick upp 15, jaha där va dagen borta... -.-
fick upp ja hade fått post, ja de händer inte ofta ;) ja fick mitt armband ja beställt<3 (de symboliserar blomman) bild kommer! sen fick ja något från P4 ;) jaha, aja inget från nelly som ja väntar -______- lagom kul!
aja sen vart de städa, plocka, dmasuga rummet! sen vart de en skön dusch :) o sen va de tänkt att ja skulle plugga, ja de slutade med att ja hamnade här -____- men ja måste få skiten gjort innan ja lägger mig ikväll!
för imorgon blir det sthlm, ficka med steffi! :D fan va nice, pallar inte vara hemma...!
jaha nu får ja väl ta o börja plugga, så ja får skiten gjort o kan skicka in den. har så mkt som borde bli gjort egentligen, men orkar inte :(
har en uppgift som ska in på fredag(?) nästa vecka, ja inte ens börjat på :O -_____- 
att ja aldrig lär mig, ja sätter mig bara i skiten sj :(

Men under praktiken får ja väl sätta mig o plugga lite, den tiden lär ju tyvärr inte finnas :/ då ja kommer hem sent, o hunden måste ut o aktiveras osv :( aja får väl ta någon helg, 1helg på 8v kanske man kan ofra ;) (a)

Nehe ni får ha de så bra nu ska ja plugga RENÄSSANSEN O.o

Saknar dig min ängel... :( 


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0