Dag 10 – Ett roligt ögonblick med min hund

ETT roligt ögonblick, oj vi har så många fina stunder tsm...

men ETT som verkligen är ROLIGT var när jag, Martin, Leo och Olle är ute och går, vi går och pratar och hundarna busar!
Helt plötsligt DRAR olle rakt ut på en åker, Leo står o kollar som VAFAN SKA HAN!? Jag roppar o NOLL reation!
han hade fått syn på en FÅGEL lååååågnt ute på en åker som han skulle fånga? leka med? ja något hade han nog i tanken xD men så snabb är inte ens min hund, när han väl är där ute så är fågen typ 30m rakt upp i luften xD
då vänder han, men lika glad är han fast han inte fick sig en fångst ;)

Sen på vägen tillbaka så höll han på att bli anfallen av fågeln xD
min knäppis, man får många skratt tsm med honom<3
han har många knäppa saker för sig<3

Bjuder på en knäpp bild, som beskriver min hund rätt bra!
- är mer i luften än på marken
- är GALEN
- boll tokig
Min hund! min olle<3 :D

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0