Dag 12 – En ras jag skulle vilja ha

Ja har alltid sätt mig med en stor och muskulös hund, de säger många av mina vänner också, när j berätta att ja skulle hämta en tollare så vart alla chokade, de va absolut inte den hunden som passade mig xD

Men en ras ja verkligen fastnat för är SCHÄFER, ja älskar den rasen! mitt hjärta slår alltid lite extra när ja ser en schäfer med friska höfter o har ett bra liv, så någon gång i framtiden kommer olle bli storebror åt en schäfer :)

Har alltid sagt sen ja var lite att ja vill ha en schäfer! sen blev de schäferns motsats en tollare ;)
men de va ödet, ödet kanske vill säga mig att ja inte ska ha schäfer? ers då skiter ja i ödet för ja ska ha en någon gång i livet :D



Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0