Dag 13 – En ras jag inte vill ha

JA har svårt att säga att hundar är ful, då ja alltid hittar något gulligt i dem.

så att välja ras ja inte skulle kunna tänka mig är svårt, men endå så lätt. då ja absolut inte kan ha en LITEN hudn, de går absolut inte i min värld! så en chihuahua kommer aldig komma innanför mina dörrar, ja gillar inte rasen isäg, deras beteende verkar konstig, elr så har ja träffat fel individer, sen att folk kastar på dem kläder hitt o ditt, nej de e oaceptabelt i min värld.

Täcke mot kyla - OK
Täcke mot värme - OK (kyl täcke allso)
Täcke mot regn - OK

De som är för att skydda hunden okej, men allt annat är bara skit! så hur glad är en hund med klänning? hallå de e så onaturligt som de bara kan bli...


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0