Dag 4 – Min första hund

Min första hund räknar ja nästan som staffen Svea, ja skulle få henne och hade henne hemma, hon var MIN!
men sen ändrades allt!
Ja hade mått dåligt en lång tid då ja var tvungen att låta mitt marsvin somna in 2010, efter 7år och 10månader tsm<3 så när ja efter lång tid kommit över henne så ja kunde tänka på att skaffa andra djur igen (1.5år)
så fick ja vara hundvakt åt Svea, har nog aldrig varit så förälskad i en hund så fort, våran kemi passade, våra hjärtan slog som ett, de va hon och jag! ja såg ljuset i mitt liv igen, ja hittade någto o leva för, SVEA<3
Men ja var bara hundvakt.... Men efter ja haft henne över 1v, så hämtade min bror henne igen, o hade henne hemma ett tag, så vi pratade ltie o ja skulle få henne då han inte hade tiden... ja vart överlycklig! ja skulle få min hund<3 Men när ja ahde haft henne 1v så saknade han henne för mtk, så han ville ha henne tillbaka :( 




Mitt liv rasade igen.... När ja fått upp hoppet om ett hundliv o våga älska någon igen så svek livet mig igen...
Ja stod ensam, men ja VÄGRADE rasa, så ja skulle ha hund! ja började leta, överallt, på alla sidor, uppfödare, sen med hjälp av en kompis fick ja tag i en uppfödare i tidaholm som ahde en valp på 7månader tillsalu, o när aj fick höra allt om honom, samt fick bilder föll jag! övertalade mamma som sedan fick övertala pappa, men efter några samtal så var han min!

Den 4februari 2012 åkte jag för att hämta hem min kille, vi möttes i örebro, snackade lite, sen innan ja skulle skriva på kontraktet så fick ja se honom, o ja föll direkt, har aldrig sätt något sötare, något vackrare, o veta att han är en underskrift bort! sen är han miiiin<3
Ja kom in o hade ett leende på läpparna skrev på alla papper, o när allt var klart gick ja ut, fick kopplet i handen för första gången<3!
Bil resan hem gick jätte bra, allt hemma har gått jätte bra från dag 1<3
Han är familjens älskling, han följer mig överallt, han följer alltid med mig vart ja än åker, han är min älskade kille, han följer med till kompisar, han följer med till stan! Han är alltid med mig<3


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0