Ge mig bättre tider!

Fattar inte vrf de alltid blir skit nu, varje tränings pass blir såhär :(
nu fick han endå springa av sig lite på tomten. men han lägger sig bara efter han sprungit lite, så då började ja träna, han lärde sig snurra på röst komando! de va de enda bra han gjorde....

sen bad aj honom att buga då gjorde han: snurra, backa, genom, mellan, slalom
gud va de känns posetivt att träna min hund -.-

Ska försöka gå ut o träna senare igen, nu orkade ja inte bråka med honom.
om ett tag kommer även min bror med hans "familj" så blir att vara social med dem, blir väl lite bilder på barna + olle tror ja :P beror på ^^

Annars händer de inte så mkt idag... min vecka:

Tisdag: Brorsan kommer, försöka träna lite mer med olle senare
Onsdag: Trimma olle
Torsdag: Kanske träffa Olles kompis Iza och hennes matte :)
Fredag: Nicklas kanske kommer
Lördag: ?
Söndag: Utställning!

Sen har ja bara 1VECKA kvar på mitt sommar lov, sen börjar skolan :/
så hoppas på fint väder den tiden, så man kan hitta på saker tsm!
är inte så peppad på att börja skolan längre.... men kan inte bli sämrre än vad ja haft de, o på detta ställa ska inte en jävel trycka ner mig så är de bara! mitt mål med detta är att bara nå betyg G i allt!

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0