Min dag!

Lite bilder från dagen :)
Dagen började med att ja fick sovmorgon, tack pappa som tog Olle :)
Sen gick ja upp 10 fixade mig, sen så åkte vi upp till sthlm där fick Olle sig ett regn täcke samt ett stort ben :D

När vi kom hem så fixade pappa lunch, efter lunchen busade jag och min bror med Olle på tomten.
så fotade honom då oxå!

Efter det badade jag lite, så poolen är invigen iår! sen drog vi ner på stan där olle fick bada!
Kom även en blandras hane på 2.5år  som inte gillade vatten! men olle lärde honom att bada e skoj ;)
så dem två busade finnt i vattnet, o olle lyssnade jätte bra! så stolt matte över mitt charmtroll<3

Finns även flera bilder från dagen på --->http://www.nattstad.se/djurfotografen<----

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0