Pengar är ett stort problem...

Allt ska hela tiden handla om pengar, just nu ligger de dyraste ja äger brevid mig, inte bara att han kostar massor, han är min oslipade diamant, han är de bästa ja har! När ja skaffade honom viste ja redan då att de skulle bli en kamp, ja viste att vi skulle fastna för varandra, men viste oxå att pengarna skulle vara ett problem. Ja har klarat mig bra i ett halvår nu<3 men nu blir de jobbigare, ja vet inte hur mkt pengar ja kmr få varje månad :/ ja hoppas på lika mkt elr lite mera, då klarar ja mig utan problem, men får ja mindre vet ja inte vad ja ska göra :( men ja har lovat Olle att allt ska lösa sig, de är han och jag och de är så de ska vara<3 Olle du är de bästa jag har! Utan dig vet ja inte vad ja skulle göra :/ att varit borta en lång och jobbig dag och komma hem till den gladaste hunden, de värmer i hjärtat<3 att se hur glad du blir när ja kmr hem, att du väljer mig framför alla andra, att de e hos mig du kmr om de e något som skrämt dig, när du ser min dörr stängd blir du ledsen, när du varit ute med någon annan och kommer hem de första du gör är att leta efter mig, är ja inte hemma ligger du och väntar på mig<3 vi är som gjorda för varandra, JAG ÄLSKAR DIG OLLE lika mkt som du älskar mig<3 du och jag mot världen<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0