Efter regn kommer solsken, när solen skiner är de bad på schemat :D


Olle fick ett LITET ben av mamma, mums sa olle :D


Han fick oxå en vatten leksak, så nu har vi två vattenleksaker :)
Dammy som jag ville ha fanns inte i hans "stoltek" fanns bara jätte store :/ så får bli en annan gång :)
Men han apporterar andra leksaker i vatten bra endå, så känner inte att de e ett måste :D

Idag lovade jag Olle att han skulle få bada, då han inte fått de på länge pga dåligt väder!
Och måste såklart få skryta lite över honom<3
Han brukar hämta saker som du kastar ut i vattnet (apportering) men han kommer ALDRIG tillbaka
med den, utan går och lägger sig, men idag så kom han tillbaka till mig VARJE gång :')
och var så ivrig att få hämta den igen, är så stolt över min kille<3









Mitt vatten odjur, du ska bara veta hur mkt jag älskar dig<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0