Fotografen!

Hm, har under en period tänkt o tänkt på mitt foto intresse! jag ÄLSKAR verkligen att fota, så har länge funderat på att gå FOTO kurser! så ja kan utvecklas, för de ja lärt mig har ja SJÄLV lärt mig, men skulle vara kul att utvecklas lite mer!

Jag har funderat på att starta eget och ha de som en hobby, hobby fotograf, fotografera barn, djur, vuxna, vardags bilder, fin bilder, fest bilder, landskap, ja allt som "kunderna" vill ha!

Nu innan ja gått någon kurs kommer ja fota GRATIS då ja behöver lite andra bilder :) ja har bilder på många olika raser, men inte så bra bilder! så skulle behöva flera raser ja kan få fota :)
Dem raser ja har BRA bilder på är, LH tax, bearder collie, tollare, sen har ja bilder på barn, tonåringar.

Sen med tiden kommer ja bygga mig en hemma studio, så man kan ta snygga inomhus bilder! men de lär ta ett tag, men ja har mina planer ;)


Jag själv som modell!

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0