Min älskade ängel<3

Min älskade ängel, jag saknar dig än idag! 1år och 9.5månad sen du lämnade mig ensam kvar på denna kalla och ensama jord. Utan dig hade ja inte varit i livet idag, ja hade inte orkat utan dig, utan dig hade ja inte varit så stark psykiskt som jag är idag, jag klarar mer än ja gjorde då, bara tack vare dig! Du fick mig att tro på mig själv, jag kämpade, jag såg lyckan i dig när ja lyckades. Imorgon tar ja studenten! De var du som gjorde så ja klarade av skolan, är ledsen att du inte kunde vara med och fira, men ja vet att du sitter och kollar ner på mig tsm med Sotis och Morfar och är stolt att jag klarade att gå ut med mist G i allt! Jag tänker på dig varje dag, jag önska de aldrig skulle tagit slut men de gjorde det :-( gumman jag älskar dig, du finns alltid inom mig<3 är det någon som alltid kmr ha en speciell plats inom mig är det du! Hoppas du har det bra, vi syns snart igen, kmr vara hos dig fortare än du kmr förstå<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0