Fakta om mig och mitt liv!

En lista om mig!
♥ Jag är envis så de heter duga!

♥ Vill alltid ha min vilja igenom

♥ Har alltid haft svårt i skolan, men ingen har hjälpt mig, så 2012 fick ja min diagnos DYSELEXI!

♥ Har svårt att formulera mina meningar i tal och skrift

♥ Har koncentrations svårigheter!

♥ Tävlings inriktad

♥ Dålig förlorare

♥ Tävlar i hoppning till och från

♥ Har alltid ÄLSKAT djur! främst hundar

♥ När ja var liten kunde jag vad alla hundar hette, ras, ålder, vad dem tyckte om i hela mariefred

♥ Jag fick mitt första EGNA djur när jag var 7år, en dvärghamster

♥ 2002 fick ja mitt marsvin

♥ 2003 köpte jag min katt

♥ 2010 fick mitt älskade marsvin somna in för gott... men fick 7.10 låånga år tsm med henne<3

♥ 2012 började underbart! först skulle ja få min brorsas hund, men sen vart de inte så, då brast jag inombords, men sen hittade ja en 7månades valp med lite hjälp, så han vart min och är idag 11månader<3

♥ Älskar att träna min hund, och se våra framsteg vi gör tsm!

♥ Jag fick min första kamera när jag var ca 8år, älskat och fotat sen dess!

♥ Har haft 3egna kameror sen lånar ja en system kamera nu!

♥ Älskar och resa och uppleva andra ländes kulturer och mat

♥ Är extremt kräsen när de gäller mat

♥ Jag har svårt att ta emot komplemanger

♥ Ja tar lätt in folk i mitt liv, men sviker dem mig så får dem jobba skiten ur sig för att ens jag ska ha lite förtroende för dem

♥ Har varit mobbad och velat tagit livet av mig

♥ Jag älskar mina bröder mer än någon kan förstå!

♥ Jag vill flytta och börja om mitt liv

♥ Älskar att inreda!

♥ Har haft ett stort beroende av Coca Cola, men är bättre nu ;D

♥ Tar studenten 8juni 2012!

♥ Jag ångrar att jag sket i grundskolan

♥ Ångrar mitt gymnasium val! och önska ja inte skitit i skolan som ja gjort

♥ Har panik ångest till och från

♥ Blir stressad av minsta lilla


Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0