Vill ge dig allt, men ska de betyda att ja måste välja bort en del av mig...?

Ja vill ge dig allt Olle, ja vill ge dig de bästa liv du kan få! ja vet att ja har mina brister o att du är värd bättre!
men ja gör allt ja kan för att du ska få de bästa<3 ja försöker, ja misslyckas, men ja ställer mig upp igen och försöker för DIN skulle<3 du får mig att orka<3

Men nu är de så att ja vill satsa allt på dig, allt och lite till! ja vet att du och jag kan bli ett underbart team, vi är redan bra, men vi kan bli bäst! ja får alltid höra hur bra vi passar ihop, och folk blir förvånade när ja berättar att ja inte haft dig från 8v, vi fann varandra väldigt fort, och de e ja glad över!<3
Nu är det så att jag måste välje, köra agility med dig och sluta med ridningen, eller rida...
dehär är nog bland de svåraste o värsta val ja gjort på länge :(

Ridit har ja gjort sen jag var 8år, ja älskade de från dag ett och har utvecklas så de skriker om det, jag älskar att flygga fram över hindrerna, ta en skritt tur i skogen, eller bara stå o mysa i boxen<3
Olle dig älskar jag, ja vill ger dig allt! och JA VET att du vill köra agility, ja ser på dig hur mkt du älskar de när vi kör, hur du flygger över hopp hindrerna, in genom tunllarna, säcken är rena barnleken, upp på A hindret men lite försiktigt ner, balansen tar du utan problem, du ska bara veta hur de känns inom mig, ja skriker av lycka av att se dig på banan<3 snart kan vi börja köra på riktigt! men om vi ska börja köra på riktigt MÅSTE ja välja bort ridningen...

Vill bara bryta ihop... vill inte välja mellan dem två sporter ja älskar mest :'(

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0