2012 ett år som inte kan bli annat än bra!

Detta är ett år ja länktat efter, ett år utan problem, ett år utan tårar varige dag, ett år där man kan hålla på med de man lever för.
Gemför detta år med andra, så detta år har ja olle<3 han gör min dag, han gör min vecka, han gör mitt liv<3
ja älskar dig min lurvboll, du betyder allt för mig, utan dig vet ja inte vad som hade hänt, kan inte tänka mig ett liv utan dig idag, de har varit du o ja 1månad, men de känns de alltid varit du o ja<3  ja kmr aldrig lämna dig, ja kmr alltid kämpa för dig, oavsätt om ja pluggar, jobbar, arbetslös så kmr ja kämpa för dig!<3
Du kmr alltid ha rent vatten, du kmr alltid kunna äta dig mätt, du kmr alltid ha ett täcke mot vind och kyla<3
leksaker som du kan leka med, du kmr alltid få all kärlek ja någonsin kan ge dig<3
Vi ska ha ett lågnt underbart liv tsm<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0