Blomman, du är där du hör hemma i paradiset<3

Du kom från ovan, en sån fin varelse som dig kan man inte förstå kunnat existerat på denna jord, idag har dem tagit tillbaka dig till paradiset där du hör hemma, inga problem, inga sjukdomar, inga medicener, bara ett liv som du är värd<3
Jag står nu ensam här i en värd som e full av skit, jag saknar dig gumman<3 du kommer alltid vara nr1 för mig, ja kmr alltid älska dig till max<3 ingen kmr kunna ta din plats i mitt hjärta, den kmr alltid vara din<3
Nu har du varit borta i 1.5år :'( jag skanar dig mer o mer... en dag syns vi igen då släpper ja dig aldrig<3
Önska du fick träffa olle, ni är mina bästaste<3
ja orkar nu när ja har honom vid min sida, ja orkar kämpa när ja har honom, men ja glömer dig aldrig, men nu har ja kommit upp på fötterna igen, ja står med båda fötterna på jorden o lever de liv man e värd att leva!
2002.10.23 - 2010.08.29 R.I.P :'(

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0