en tröja o sko fattigare...!

Fan va svårt allt känns just nu :(
Olle har bitit sönder min adidas tröja o ja, ja blir ledsen! adidas e kärlek för mig!
men ja såg hur mtk han skämdes, han vågade inte röra sig fören ja börja klappa honom o prata lugnt med honom, då vart vi vänner igen<3 (utan att ja fortfarande e ledsen)
men oavsätt hur ledsen ja e på honom älskar ja min lilla kille<3
o igår bet han sönder pappas sko...
o imorgon ska ja lämna olle hos brorsan o hans tjej o dem ska passa honom till lördag, snacka om ja har otn i magen redan :( kmr sakna sönder mig efter honom :'''(
sen på lördag kväll kmr ja pussa o krama sönder honom ;)
o på söndag ska vi till SLKK på valp o unghunds träffen :D kmr bli spänande hur han reagerar med så mkt hundar runt honom, då han inte e kul när de e bara några hundar... får hoppas han sköter sig! :)
aja konstigt  formalerat inlägg, men men ja älskar min olle o så e de bara :D<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0