JAG SAKNAR DIG JU :'(
Sista bilden på dig gumman i livet :'/ några minuter senare var du bort, borta för evigt...
Min prinsessa var en gåva från ovan, nu är min ängel tillbaka, ja vet att du alltid finns med mig, du finns alltid hos mig<3 jag älskar dig lika mkt nu som ja alltid gjort, o ja saknar dig enu mera... ja önska du aldrig vart sjuk, kunde du inte bara få somna in den normala vägen, vrf va du tvungen o bli sjuk o få den jävla sprutan som tog dig från min värd till en annan lågnt bort, en livstid bort från mig... ja mins fortfarande när dem berätta vad de va för fel på dig, ja hoppades ja hörde fel :( ja viste att du va tvungen o få somna in, men ja hade hoppet om att dem skulle hitta något litet som kude få dig att bli frisk<3 men nej den turen hadde ja inte :(
du har funnits med i mitt liv i 7år o 10månader sen var du bara bort, borta från mig, borta från din mamma...

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0