Mysig helg :-)

I torsdags åkte jag o lämnade Olle hos min bror o hans tjej som skulle vara hundvakt, de gick jätte bra Olle brydde sig inte när ja gick, så har varit hund lös sen torsdags kväll, lite skönt o få vila upp sig :-) men gud vad jag saknat honom... Men iaf efter skolan i fredags så åkte jag till sthlm o träffade Sebbe o sov där. Så nu är jag på väg hem efter en underbar fredag o lördag tsm med Sebbe :-) nu ska ja hem till min kille som mamma hämtade vid 11, då blir de massa mys,bus o träning :-d min kille har varit saknad till max sen torsdags kväll när ja lämnade honom :/ älskar dig olle, de har ja gjort sen första dagen jag fick se dig, mammas kille de e du de<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0