Ska jag skratta elr gråta...

Olle var allt ammat än sig själv igår... När ja kom hem så fick ja reda på att han hade spyt under dagen :-( sen när jag skulle gå ut på kvälls rundan, då märker jag att han bitit sönder min reflex väst -.- bara bita sig i läppen o inte säga något, jag och Olle mötte 2 kompisar och hennes hund som vi gick med, så under hela promenaden skrek han för han ville leka -.-' när vi kom hem så borde han vara trött men nej de var han inte xp men han gick o la sig vid dörren där han brukar ligga efter ett tag endå, så när jag ska ut och kissa av honom en sista gång, så märker jag att han bitit sönder min sko... Vet inte vad ja skulle göra av Olle igår. Hoppas denna dag blir mkt bättre..!

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0