dag 20: barndomsminne

ojoj ja har många barndomsminnen men ett som ja verkligen minns är när jag fick träffa min största idol!
Jimmi Jansson, jag älskade verkligen honom! o vara på en konsert o sen få hans atograf och ta en bild brevid honom de gjorde mitt liv (iaf då) ;)
En bild på MIG, JIMMI JANSSON och min LILLEBROR!



Ett annat barndomsminne som ja mins väl var när jag var ner på stan o handla o såg en anons på två kattungar (har alltid älskat djur! men inte varit en katt människa) men ja tog tele nr o fråga mamma, som sa att ja fick prata med pappa o när pappa sa ja, så ringde vi och samma kväll åkte vi och titta på kattungarna, så kom vi hem med en 12v gamal lurvboll, sen den dagen har jag älskat min lurvboll<3

Anonsbilden på Mulle (till höger) och hans bror (vänster) :)
Men iår (24maj) blir min kille 9år<3

Mulle julen 2011<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0