En dag i Oxelösund<3

Igår skickade ja in 3 uppgifter! *stolt!* så idag tyckte ja att ja kunde ta en "ledig dag"
så ja och olle följde med pappa till Oxelösund :)

Där hämtade vi farmor och åkte ner på stan där hon skulle klippa sig, så jag och olle gick runt o fotade lite :)
Efter vi var klara gick ja in i djuraffären o köpte lite godis till min grabb för han hade varit super duptig :D
ÄLSKAR DIG OLLE, OM DU BAR VISTE HUR MYCKET JAG VERKLIGEN ÄLSKAR DIG<3

Olle utanför farmors hem


Iväntan på farmor och pappa, myste vi i bilen<3


Olle på stan i Oxelösund (observera att han sitter still fast de e mkt folk + hundar i rörelse *stolt matte*)


Olle


Olle vid Oxelösunds kyrka :)


Olle framför kyrkan


Olle


Olle i skogen där ja alltid lekta där jag var liten :)


Släpte olle i en hundrast gård för första gången, det enda han gjorde var o gå runt o nosa -.-
ja som hade tänkt att ta bus bilder, men nej de vart de inte ;)


Olle bland maskroserna :)


Min finaste kille<3


Fina Olle<3


Olle badar i Östersjön! <3






Jag och min älskade prins<3




Slutligen en bild på mig :)


Under promenaden jag och Olle tog så gick vi förbi Mimmi´s grav :) har inte varit där på flera år...!
så kände att ja behövde gå ditt, så plockade lite blommor och gick ditt<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0