Har hunnit med mkt idag!

Tog sovmorgon till 10. gick ut med olle, åt frukost, fixade lite, kollade runt lite på datorn o började plugga vid 12!
vart klar med 1uppgift då had eja luggat i 4h och 40min!, gick ut o tränade med olle, sen tog vi en sväng på cykeln :) han skötte sig jätte bra<3

Sen när vi kom in sa la ja mig o vilade o såg på tv kl var runt 17, sen vart de mat!

efter maten tog ja en promenad med Olle, den börja bra, han skötte sig okej, drog itne så mkt o va allmänt okej i sitt sätt :D o lyssnade inte så bra, men lyssnade endå lite :P
men iaf på vägen hem kanske är 5min hemmifrån så hittar olle ett hamburgerbröd men ja hinnder DRA bort honom, sen går han normalt igen då vart kopplet slakt, då kastar han sig bakåt innan ja hinner reagera, och då stoppar ja såklart in mina fingrar i hans mun för o ta ut hamburgerbröd...
då stannar det en bil! de första ja tänkte var att dem skulle vända, elr fråga om vägen. men hon klev ur bilen o undra vafan ja håll på mig, ja såg säkert ut som ett frågetäcken xD
hon bara du kan inte behandla din hund sådär, du bara drar honom (lät som han var en trasa) sen att du bara stoppar in saker i munen på honom. (där började ja koka! tror du ja skaffar en hund ja tänker kväva!) men ja håller mig lugn o förklarar att han måste lära sig, att man inte kan stannna o bara stå o glo...
sen sa ja att ja inte stoppa in något i hans mun, utan tog ut en sak han hade hittat. ja vi stod o tjafsa lite innan ja tröttna o gick!

blir irreterad på folk som ska påpeka sker utan FAKTA!
tror hon seriöst ja vill kväva min hund? -.- okej de sa hon inte, hon sa att de ståg ut som ja stoppa in saker i munnen på honom, men vafan tror hon O.o
blir så irreterad....!

När ja kom in iaf var ja sur som ett jävla bi, så vart o skriva av sig lite på datorn ;)
sen efter de, satt ja mig o plugga igen, så nu 00.15 har ja skriivt klart 2 uppgifter! fyfan va skööönt :D
så vart klar med 3 saker bara idag *DUKTIGA JAG*
så är riktigt nöjd över mig själv idag :)

Imorgon ska kameran med, för då ska ja till Oxelösund, där ska jag pappa o olle till farmor, farmor ska klippa sig så ja o olle ska gå runt där i området där ja ofta var när ja var liten, minnen<3 saknar den tiden, då farmor var frisk :( elr så frisk att hon kunde bo hemma, handla o sköta sig själv iaf....
aja kmr säkert upp starka minnen men kmr vara kul <3 bilder på olle kmr komma, ska föröska ta mig till kyrkan lite fort o fota honom där oxå ;) elr iaf med den i bakgrunden, får se hur långtid ja får på mig o springa runt o fota innan pappa ringer o ja måste tillbaka ;D

nej nu ska ja sooova, godnatt :D

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0