ja går inte in i väggen, ja SPRINGER in...!

fyfan, satt o planerade in alla prov, då kommer min lärare och säger att samhället ska vara klart imorgon senast kl 15... där brast det! har två prov i samhället...

men lyckades få en som inlämning (in skikcad) sen ska ja göra ett prov imorgon... kul att förstöra skansen dagen :(
då vi ska vara på skansen sen under lunchen göra provet....
men där brast de när hon gått kom tårarna i paniken, ja viste inte vad ja skulle ta mig till, vill bara gå under jorden nu :( pallar inte ens studetnen... ser inte fram emot den!
men klarar ja detta nu *hoppas*

så föröker ja flirta till mig att jag ska få göra ett prov i djursjukvård på :(
jaha ingen sömn inatt, bara plugg! ingen sovmorgon, ska ut med olle (fast de e mysigt så de gör mig inget<3)
inge sova på tåget bara plugga!!!!
kul liv...!

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0