Jag kommer ifrån kriget fast jag är vit!

Vafan har ja gjort med mitt liv? Allt började för 5år sen, hur kunde ja låta mig hanna i helvetet ja hanna i, när ja efter många års kämpande var fri så kmr nästa problem... Jag borde vara lycklig, jag har min hund och katt, en familj som är bättre än många andras, vänner som alltid finns vid min sida. Men endå är allt som det är, skolan tar livet av mig, sagta och plågsamt... Att ja orkar stå på mina ben o ha ett falsk leende på läpparna dagligen är inte de lättaste... Men ja måste klara av skolan, ja måste klara av mitt liv, kan inte ge upp nu, kan inte göra alla besvikna en gång till...

Komentarer
Postat av: Ida

Älskar dig massor Elin! Du kan bara du vill, och jag tror på dig! <3

2012-05-07 @ 19:01:43
URL: http://storasysterida.blogg.se/

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0