Jaha då börjar resan hem...

Nu har man varit nere hos en kompis i 5dagar, han, hans hund Leo,jag och Olle har haft det så jävla nice! Både jag och Olle trivs som fisken i vattnet här nere, vill inte hem till all stress :-( kmr sakna miljön här nere så det bara skriker om det :/ men en dag är jag säker på att jag och Olle bor neråt någonstans, där både jag och Olle trivs bäst<3 men sluta deppa nu ;-) för idag ställde jag olle,var min och hans första o han var bäst! Kunde inte varit bättre<3 han tävla mot halvbrorsan o han förlorade mkt pga att han var så ung, men huvudsaken är att ja vet att jag har den snyggaste hunden<3 men vi är redo o slå dem nästa år ;-) mer om utställningen och vad som hänt dessa 5 dagar kmr ja berätta i veckan som kmr :-)

Komentarer
Postat av: Anna-Karin

Jag tänkte ni ville ta revansch i juni i Gränna? ;-)

Ni var så duktiga. Men då båda är snygga skulle Olle förlora då han är yngre och inte har samma muskelmassa. :-( Men jag bävar till när ni har fått ihop den massan. Hoppas jag har en champion då så behöver vi inte slåss om CERTEN. :-) Verkar som om någon fått mersmak. ;-)

2012-05-01 @ 21:32:56
URL: http://www.djurhalsa.se

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0