Redan 10månader<3

När ja hämtade hem min kille var han 7månader, en liten kille som va redo o upptäka världen med mig, han flyttade lågnt hemmifrån, från att ha bott lågnt neråt på landet, flyttade han till en stad nära sthlm där ja med min familj och våran katt redan bodde :)
När alla papper va på skrivna, allt va klart så fick ja kopplet i min hand 4 februari 2012, han sov hela vägen till Mariefred, när vi kom in i Marifred vart hna busig som han kände på sig "nu är jag hemma", när vi kom hem o släpte ja in honom i huset, alla ville ju såkalrt hälsa, o han hade inga problem med det, han sprang till alla sen sprang igenom huset för att kolla vart han hade hamnat :)
Han har varit duktig från dag 1, har alltid kunnat haft honom lös, han har alltid funnits för mig idag är han en självklarhet i mitt liv<3
När han kom till mig var han en självsäker kille, men väl i trafiken vart han jätte osäker :(
men idag går allt så mkt lättare!

De han lärt sig under dessa 3månader:
- Gå i trafiken utan att bli rädd
- Åka tåg och buss (förtfarande ltie osäker när man går på, men väl på SOVER han)
- Hundmöten (ibland bra, ibland skit, men bättre nu iaf)

- Slalom
- Snurra
- Rulla
- Genom
- Mellan
- Giv me 5
- God dag
- vacker tass
- Backa
- Fram
- Stegra
- Buga (inom inlärning)
- Krypa (inom inlärning)

- Leta leksaker/godis
- Person spår

- Gilla att bada (de tyckte han inte om, men nu har han lärt sig)

Har säkert glömt något :P Sen har han haft sin första utställning o den gick jätte bra<3

Inte bara han som lärt sig massor, han har lärt mig minst lika mkt! allt ja ger till honom får ja tillbaka om inte mer, han har öppnat en värld ja inte trodde fanns, ja ska göra allt för dig, ja ska alltid finnas för dig som du finns för mig, jag älskar dig min Olle<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0