så kan man stryka en sak till från listan!

Suttit hella jävla dagen... elr nä kanske örja plugga vid 12 o nu e kl 16.40
pluggat i 4h o 20min! o vart klar med 1 uppgift... mer än halv färgid med en annan! (ska göra klart den under kvällen) för nu tycker jag att jag är förtjänar att gå ut med olle o TRÄNA!!!!!!!!! de har vi iten gjort på länge nu pga allt pluggande, tycker synd om honom att han hamnar i kläm, men när ja e klar med allt, då jävlar då e de han o ja igen :D

nä nu ska ja sluta skriva här, ska ta en promenad sen träna! lycklig matte o hund<3

Är desutom foto sugen! men har ingen stans o fota... har fan fotat olle överallt i Mariefred xD
får åka med honom kanske till Stängnäs nästa helg o fota ;) måste hitta på saker nu med min kille känner ja, så han inte e för sur på mig ;) näro han kan inte vara sur på mig :D 

ha de bra alla, nu ska ja o olle njuta av tid tsm! :D

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0