Stress... min kropp orkar inte :(

Sitter och tänker, du har fått mig att tro på mig själv att ja kan klara allt!
men samtidigt är de en klump imagen :(

Stressad till max, vill bara åka bort, komma bort till lugnat, till dig? :$

mitt liv just nu är katastrof!
Sökt till komvux :( men kände endå att nu skulle ja få en chans o vissa alla att JAG KAN!
men då får ja svar att om ja inte har fulländat betyg grejs så kan ja inte söka förren jag är 20!...
min första tanke var OLLE...! pluggar ja inte, får ja inte pengar, o maten o försäkringen betalat inte sig själv :(
men de måste lösas! ja mejlade dem nyss, hoppas på de bästa!!!!!! nu håller ja tummar o tår o hoppas på svar inom kort...! annars ska ja lösa de på annat sätt, ja ska göra allt för dig Olle, oavsätt om ja hamnar i skulder till
max, sålänge du har de bra<3!

Sen pga all stress så äter ja inte, ja orkar inget, ingen lust till något, sen har min kropp börja strejkat....

Bjuder på en gamal vidio på mig och min älskade hund<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0