Hej då falun :-(

Då sitter man på tåget hem, saknar Nicklas redan :-( distans förhållande är inte min grej :/ men hoppas vi träffas snart igen<3 Olle sköter sig super! Gick fint på tåget, ligger fint på golvet nedan för mig, han har blivit så duktig<3 är så stolt! Våran träning har gjort stora framsteg (y) så roligt o se :-) dem som aldrig haft sona problem som ja o Olle kmr aldrig förstå min glädje över dem små framstegen<3 när vi kmr hem ska vi gå ut o gå kanske lite träning? Sedan in och äta, sedan åka på första agility tillfället för vintern :-) ser från emot detta! Jag är yngst, känner 1, men dem har så mkt mer erfarenhet dem kan dela med sig av, så ja o olle slipper bråka under träningen, de är så onödigt. Så hoppas de går bra idag, hoppas han inte sticker och har sig :-) Så länge han inte gör de är ja nöjd, träningen i säg kan gå skit bara han inte sticker så kmr jag vara nöjd :-)

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0