Jävla pengar hit o pengar ditt....

Ja har ingen direkt inkomst, ja får mitt studiebidrag på 1050kr, o försäkringen går på 280kr varje månad och varranan månad mat på 490kr. pank varanan månad!
samtidigt så betalar ja biljetter till falun, tur åker olle gratis men endå.
 
Men har tänkt lite nu, för nästa år, om några månader...
så har ja inga pengar! för ja inte kmr plugga hel tid :(
vart ska pengar till försäkringen och maten komma ifrån?
de e de viktigaste, vafan...
pengar hit o ditt :(
nä hoppas på att kunna söka lite bidrag då ja bara lär plugga 2 darr i veckan, o kanske söka bidrag o praktisera resterande dagar?
vet inte... men något sånt hoppas ja på. för ja måste lösa detta inom kort!
för detta stressar mig till max, och de gör att ja inte kan slappna av, plugget går dåligt, ja allt går skit.
ja hatar pengar!
 
aja annars e allt bra tror ja?
plugget går skit...
men olle o ja går framåt o ja e stolt! min fina pojke är bäst<3
han lyssnar jätte bra när han e "lös" (i linan) o skvalrar bra (Y)
han e min bästa prins, trick träningen går bäst :D
inge trams o skit längre<3 kan bli lite när vi tränar o han e helt lös o de kmr någon -.- men men de e bara träna så lär de försvinna oxå :D
älskar min prins han e så bääääst! typ 1000 gånger bättre än dig :D

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0