15månader

Idag blir min fina räv 15månader gamal, o imorgon har ja haft honom i EXAKT 8månader<3
kan inte förstå att för 8månader sen så skulle en dröm gå i uppfyllelse, drömen om egen hund<3
Att de just vart en tollare va rena slumpen, men ja ångrar inte mig en sekund, han e de bästa som hänt mig<3
jag älskar min räv<3 mitt hjärta slår för dig gubben, då fick mig att inte falla, du fick mig att orka stå upp, du får mig varje dag att orka, du ger mig ett gott skratt varje dag, så lycklig ja varit desssa 8månader mins ja inte när ja var sist<3 
jag älskar dig bara mer o mer för varje dag som går<3
 
under desssa 8månader har vi:
 
- Lagt person spår
- Gått förberedande agility kurs
- Gått nybörjar agility kurs (vi har lärt oss ALLA hinder utan räddslor)
- Tränat freestyle (hemma)
- Lärt in 27 trix (har något som e halv klart oxå som inte e inräknat)
- Miljö träning
- Åkt buss och tåg
- Åkt på mini semester till Falun, Västerås
- Lärt oss att älska o bada(!)
- Apportering, både på land och i vatten
 
Har säkert glömt något, men vi har hittat på mkt kul under desssa 8månader tsm<3
 
Jag älskar dig min vän, du är min bästaste, du är mitt allt, mitt hjärta slår för dig<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0