23 oktober<3

Imorgon är de din dag, ja önska ja hade fått dela den dagen tsm med dig, men nej...
så e de inte...
 
För 2år och 2månader sen lämnade du mig här ensam i den kalla värde, men ja vet att de va bäst så, du hade levt ditt liv, du ville dö, livs glädjen som alltid fanns hos dig va borta, bort blåst med vinden, de va inte rätt o låta dig leva oavsätt hur ont de gjorde i mig o ta beslutet...<3
 
Men jag älskar dig fortfarande<3 o imorgon hade du blivit 10år, eller du blir 10år, men inte här hos mig utan på den andra sidan<3
end ag ses vi igen älskling o då släpper ja dig aldrig igen...<3
 
Utan dig hade ja inte varit i livet idag, o de säger ja bara inte, för så e de.
Hon fick mig att orka kämpa, hon fick mig att vilja leva, hon va den enda som fanns när ja behövde någon, hon va mitt ljus i mörkret<3
men nu e hon borta, borta ur mitt liv...
 
Gumman vila i frid<3
 
du o ja fick iaf 7år och 10 underbara månader tsm<3
Älskar dig <3
 




Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0