Ajaj... Ska man vara fin får man lida pin ;)

Färgade håret i helgen, måste först få de blondt för att sedan färga den färg ja vill ha ^^ men fast ja inte e så sugen att gå som blond nu, lär ja få göra de någon/några veckor tills min hårbotten tycker om mig igen (a) har sår lite här o där som varar :-s tror inte min hårbotten tycker om blondering xD för den blir bara så av blont, inget annat :-s aja får stå ut att de gör lite ont då och då ^^ men snart så har ja den färg jag vill ha ;-) då e ja nöjd (y) då blir de inte att färga håret på ett bra tag :-) Annars har ja varit med Nicklas<3 och sen varit kanin vakt denna helg ^^ annars har de inte hänt så mkt, imorgon åker Nicklas hem... Så är vardagen tillbaka igen :-( denna vecka är inget planerat mer än torsdag blir de agility träning :-) + plugga... Sen helgen händer de lite saker i oxå ;-) men de kan ja inte avslöja än ;P

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0