Detta kanske du inte visste om mig....

- Min farmor är sjuk i alzheimers
- Min mormor har haft canser, o överlevde!
- Min morfar dog när min äldsta bror var liten :( (men ja älskar min morfar fast ja aldrig träffat honom)
- Har ingen kontakt med min "farfar" (som ja aldrig sätt som en farfar)
- Jag har varit i en djup deprition
- Ingen mer än jag vet exakt vrf ja hamnade i depritionen
- Jag har haft ätstörning, fick medicin, åt dem i 3månader, sen vägrade ja äta dem, ja skulle vissa att ja kunde klara mig utan medicin.
- Mitt marsvin fick mig att vilja leva när allt annat fick mig att vilja dö
- Jag har varit mobbad i 2omgångar, i 7an samt 1a året i gymnasiet
- Jag är dyslektiker
- Ja är en kontroll människa, har ja inte kontroll får ja panik(!)
- Blir lätt strässad, och får panik
- Har väldigt svårt att släppa in människor i mitt liv
- Har jag tillit till en person, sen när h*n sviker mig kan ja ALDRIG mer lita till 100 på den igen
- Jag har varit RIKTIGT kär 3 gånger
- Jag är alltid rädd att den ja gillar ska lämna mig för något bättre.
- Mitt hår har varit i färgerna: svart, svart med blond lugg, svart med röd lugg, blondt, olika nyanser av brunt, brunt med rosa lugg
- Jag älskar o vara hemmifrån!
- Jag trivs som fisken i vattnet i Falun, o de märker man att Olle oxå gör!
- Jag fick min hund när han var 7månader och 1dag gamal 
- Jag har även en katt av rasen norskskogskatt/burma, han köpte jag och min lillebror när jag var 10år
- Med olle har ja prövat på många olika hundsporter, och vi båda älskar de!
- Är rädd att de ska hände något med Olle, att han blir så pass sjuk att ja inte har råd o betalla... 
- Mitt första EGNA djur fick ja när jag var 7 - 8år, det var en dvärghamster
- Mitt marsvin fick ja när jag var 9år, och hade henne i 7år och 10månader då hon somnade in med en tumör i lungan samt fel på tandrötterna... vila i frid älskling<3
- Blomman (mitt marvin) kommer alltid vara nr1 för mig, ingen kan ta hennes plats!
- Min hund är av rasen Nova scotia duck tolling retriver, men kända under namnet "tollare"
- Tollare är en jakt hund, men jag jagar inte med Olle o han mår lika bra för de! så säg inte att en jakt hund mår dåligt utan att få jaga!

Komentarer
Postat av: Felicia

Det visste jag inte ;)

2012-10-08 @ 15:32:26
Postat av: Lilla Bina

Det visste jag inte, ganska självklart kanske med tanke på att jag inte känner dig, men tänkte slänga in en kommentar ändå.. :) Jag håller med dig ang. rädslan att hunden ska bli såpass sjuk att man inte har råd att betala, fyf*an alltså.. Sen att Olle är en jakthund och inte jagar, jag tycker att det är helt OK, Zeke är ju till hälften bordercollie (vallhund) men han vallar inte alls. Han ''försökte'' valla lite när han var yngre, en människa som sprang förbi honom ex, men det är borttränat och han mår hur bra som helst, så jag tycker inte att det spelar någon roll iallafall, så länge hunden mår bra.. :) Ps: Jag snor nog iden och gör en egen liten lista sen, hehe.. :)

Svar: Gör de :D ^^exakt, men många tycker har man ex jakt hund ska dem jaga osv :P
Elin

2012-10-08 @ 17:49:13
URL: http://lillabinas.blogg.se

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0