Jag är inte bäst o de kmr ja aldrig bli heller!

Jag vet inte om ja gjorde rätt val o ta olle, han e de bästa som hänt mig! jag älskar min valp<3
men ibland känns de som man inte räcker till, ja vet att han har de bra, ja måste bara intala mig själv det...
visst hade han iten sagt nej till flera timmars träning varje dag! men de e bara 24h på en dag och 7dagar på 1vecka, när fan ska ja hinna? när fan sak tidne stanna så ja hinner ägna tiden åt de ja lever för?
 
Jag försöker o försöker hitta tid till träningen, ibland går de, o ibland inte...
plugget tar kol på mig... får verken tid till något, o när ja väl har tid sover ja för ja e så jävla trött :(
inte okej!
hoppas på att snart få riktigt tid o trääääna<3
snart börjar ju agilityn igen då blir de iaf 1 riktigt tränings pass i veckan, borde ha fler....
vafan ska man plugga för....
ja ska fan börja jobba, någon som har jobb åt mig?
då kmr kommentaren "men då har du endå ine tid med Olle" joro, för jobbar ja vardagar har ja helgerna lediga, jobbar ja helger har ja vardagarna lediga.
pluggar ja har ja verken vardagar eller helger lediga -.-'
 
 
 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0