Jävla tankar som ska förstöra de ja har o lever för :(

Min älskade valp, för 1årsen trodde jag aldrig att ja skulle få uppleva lyckan med att ha en hund vid min sida, men de kom, ja fick dig<3 du är de bästa som hänt mig!
så bra som ja mått med dig vid min sida mins ja inte när ja mådde sist!
du gör mitt liv värt o leva, du får mig o le o skratta varje dag<3
 
Jag är glad att de va dig ja fick, du o ja e lika envis, vi vill båda ha våra viljor igenom, o ja de kan sluta hur som helst xD men när vi sammarbetar, så blir de perfekt<3
efter allt tjafsande, så blir träningen perfekt<3 jag älskar o träna med dig, ja vill inte ha en hund som gör exakt som ja säger från dag ett, vi har fått kämpa för att komma till den nivån vi är på idag, o vi är långt ifrån färdiga.
Men en dag kommer vi vara färida, o ja hoppas vi upplever den dagen tsm<3
 
Du har lärt mig så mkt inom hund världen så de inte är sant, du lär mig något varje dag.
Du fick mig o inse att ja inte kan träna alla hundar på samma sätt, de tränings sättet ja använt mig av funkade inte på dig, så ja fick byta, o idag känns de så naturligt o träna på detta sätt :)
att säga att allt med dig e underbart, då ljuger ja, för allt är inte en dans på rosor när du gör utfall, o beter dig som ja aldrig tränat dig... men ränar man bort alla dumheter du har för dig så är du min underbara vän<3
 
Men någonstans där inne så säger en röst till mig att "ett förevigt" finns inte, att du inte kmr finnas vid min sida tills döden skiljer oss åt, de känns hemskt att ha de i tankarna, för ja vill verkligen inget annat än leva med dig!
Ingen/inget ska skillja oss åt, du är de som betyder allt för mig, ja e rädd att något kmr skilja oss åt, men de får inte hända, ja ska kämpa, ja ska kämpa så att de aldrig händer, du ska aldrig mer behöva byta hem, du är här för o stanna, du är i ett hem där alla älskar dig<3 min familj äslakr dig, JAG ÄLSKAR DIG<3
 
Ja vet att du gärna hade valat träna massor av de som inte vi tränar, tror du hade älskat vilt spår, jakt, ja de du e fram avlad för, förlåt min vän men inget av de kmr du få träna :(
men ja vet att du älskar o träna de vi tränar oxå, hoppas de räcker för dig<3
Ja gör allt för du ska må bra, ja vet att vi borde träna oftar o mer, men ibland räcker bara inte tiden till :/
 
förlåt om ja gör dig besviken, men du kmr alltid vara mitt allt oavsätt vad världen leder oss, vilka prövningar vi måste göra genom livet, du är mitt allt, min självs frände, du får mitt hjärta o slå<3

Komentarer
Postat av: Steffi

Åh vad fint du skriver! <3

Sv; Tack för tipset! Köper man det på internet eller djuraffär? :) Haha ja Isos blick är ju kanon på bilden! han vill nog gärna att jag ska tro att det var katterna! xD

Svar: <3
Man kan både köpa de in internett o i djuraffären, men vet inte vad som blir billigast, då de blir frakt på internett :P
Men ja köper de e i en djuraffär :)
Elin

2012-10-18 @ 22:14:10
URL: http://justanotherdog.blogg.se/

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0