<3

Världen är stor...
För stor...
Känner mig så ensam, i denna kalla välrd...
Fattar inte ibland hur ja ens orkar stå upp...
Hur ja orkar se mig i spegeln...
Hur ja orkar...
 
Jag har min fina kille, han finns alltid där för mig, han skiter i om ja har svårt för vissa grejer, han skiter i hur ja klär mig, han skiter i om ja har smink eller inte, han skiter i hur ja ser ut, han ÄLSKAR MIG ändå!
han älskar mig för den jag är, ja behöver inte göra till mig för att han ska älska mig, han finns där endå<3
Han e de bästa som hänt mig, ja tvekade itne en sekund på att skaffa honom, o de ångrar ja inte heller idag!
han e de bästa beslut ja gjort, endå om ja viste att alla pengar ja har skulle gå till mat o försäkring, tillbehör osv, men han har gjort mitt liv så mkt mer värt o leva, ja älskar denna kille, lika mkt som han älskar mig<3
 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0