Min resa hem

...Allt gick bra till Borlänge, där kom de på 2 hundar, så olle flirtade med dem (pudel och golden hanar) när ja fått honom lugn gick allt bra. Tåget vart mer o mer sent... Slutade med 25min sent i sthlm, då gjorde ja o golden ägaren sällskap, jag missar mitt tåg pga vi kom in 44 tåget gick 45 O.o olle fick panik när vi går bland så mkt folk + min väska han tycker är läskig. Så han lyckades att slita sig ur halsbandet... Så han var lös i panik på sthlm c, ja fick panik då ja bara tänkte på vad som kunde hända... Men när en försökte ta i Olle stack han direkt till mig<3 skönt att man har en hund som känner sig trygg i mitt sällskap<3 nu sitter man o väntar på tåget som ska gå 15.45. Älskar SJ.... Om de fanns något annat bolag att åka med så hade jag valt de!

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0