Rörig text om skolan

Matte provet ja gjorde om prov på förra veckan klarade ja (y) fick precis E, men skönt! Nu flytter matten på bättre, men lite orolig över nästa tisdag då ja har matte prov igen :-( men går nog bra ^^ sen fick ja tillbaka mitt engelska prov och vart godkänd där med, andra eng provet i mitt liv ja blir godkänd på, så jävla skön känsla! Går verkligen inte att beskriva med ord :-D men de ja stör mig på att felen jag gör är, stav fel, gramatik fel, sen något slarv fel. Men stav och gramatiken hänger ihop med min diagnos... Hon har lite överseende men på vissa saker kan hon tydligen inte sätta rätt endå :/ aja hon tyckte iaf de går bra för mig, hoppade upp en nivå idag oxå, så känns skönt! Vill verkligen klara detta, vissa alla som inte tror på mig att ja kan få minst E i engelska grund samt 1b (tror ja den heter, förra systemets A kurs)

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0