Sjuk....

Ursh... sjuk....
 
Har mått si o så hela helgen, men trodde ja blivit bättre, men nej -.-
Vart hemma från skolan idag för ja inte mår bra....
sen så tänkte ja sätta mig o plugga, inser då att jag köpt fel PSYKOLOGI bok -.-
hehe va roligt O.o
 
så bara mejla läraren o berätta de o sa at tja kanske blir sen med psykologi uppgiften, får se om hon svarar, då hon e omöjlig o få tag på -.-!
så känner mig lagom taggad o plugga när man har henne som lärare..... O.o
 
Aja nu tar ja en pasu iaf, pluggade lite "barns lärande och växande" nyss, eller skrev typ 1 del av 7 typ xD
men orkar inte har ingen ork... har ingen ork till livet överhuvudtaget....
 
Vill bara ut o träna olle, men har någon lite energi över? så kan ja ju få låna den :D?
blääää.... ja tycker så jävla synd om Olle :(
att han ska behöva drabbad bara för ja e sjuk :(!
 
igår när ja kom hem så somnade ja när ja kom hem, vaknade 4a stackars hund(!!!)
så va bara o gå ut med honom, vart en kort kiss runda bara, sen på kvälls promenaden fick han iaf en lång promenad, då ja och Olle gick ut med Ingrid<3!
 
Sen idag på morgonen fick han bara en kort kisrunda oxå...
snälla ge tillbaka mig min energi så ja kan aktivera min älskade valp<3 :(
 
Ja lider av att ja inte orkar gå någotn lång promenad, eller ofta....
vafan ska man vara sjuk för :(
 
 
 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0