Vilken ras är finast i min ögon.

Jag har två raser som jag smälter som galss i solsken när ja får syn på, och det är Amstaff samt schäfer (den rakryggade)
 
Mitt hjärta har allti klappat för schäfer, o har alltid varit knäsvag för den rasen, dem e så otroligt vackra så ja vet inte vad ja ska ta mig tlll :')
när ja får syn på en rakryggad schäfer så e de nästan så man snor den ;)
men en sak som gör ont i mig är att dem är sönderavlade :(
men finns fortfarande fina och friska individer, o rasen e på bättringsvägarna<3
 
Sedan amstaff har ja börja falla för mer och mer, dem e så otroligt vackra och underbara hundar :)
sen att alltid få höra "du vet dem där kamphundarna" de gör ont, då dem inte är kamphundar.
dem e otroligt finna i psyket. Sedan är dem ju som sagt så otroligt vackra :') <3
 
 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0