Behövde skriva av mig.

Livet har alltid varit en stor gåta, vrf händer allt mig? När ja var liten var ja ostopp bar, ja levde livet, alla kunde kasta skit men de föll av direkt. Sen kmr ja till tiden där alla hitta min svaghet, jag föll. När ja orkat ställa mig upp igen efter en lång kamp, så förlorade jag min bästa vän, mitt allt, hon som betydde allt för mig, hon som finns när ja låg på botten, mitt älskade marsvin :-( jag föll direkt... Efter att inte orka ta mig upp efter 1.5år orkade ja, jag fan min lycka i Svea<3 men henne förlorade jag fort... Jag orkade inte falla ner på botten igen, jag skulle hallå mig uppe, jag skulle vara stark... jag hittade Olle, han skulle bli min, en dröm jag haft sen liten gick i uppfyllelse, jag fan min fyrbenta prins<3 nu är de han o ja mot världen, utan honom hade ja inte orkat, han får mig att le, han får mig o skratta o må bra, men även orolig... att något ska hända honom, vad skulle jag göra om något hände min prins...?

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0