Bus med Olle :)

Vart en tur till åkern när ja kom hem från skolan så Olle fick springa av sig :)
Tog med mig linan, kameran, o såklart Olle :D
 
Han har ju lyssnat si sådär hela våren + sommaren så valde att ha honom i linan, han gick nära mig hela tiden o reagera varje gång ja ropade på honom, han kom NÄSTAN till mig när han hämtade bollen (framsteg!)
Gick även förbi en HUND med ägare som Olle såg men ja bad honom komma med mig då kom han utan o tveka :')
Min duktiga kille<3!
 
Nu ha rja sovit, o gett Olle mat, ätit själv, packat väskan, så blir att gå till bussen snart o åka till agility träningen, hoppas olle lyssnar lika bra då som han gjorde på åkern, för orkar inte bråka gneom ett agility pass igen :(
Sen mår ja inte rba, känner mig hängig :( så orkar knappt åka o träna med vill inte missa :/
får se hur mkt ja orkar med, om ja går o sätter mig efter ett tag eller om ja e med på hela passet :)
 












Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0