De förflutna kmr i kapp...

I fredags fick ja brev från CSN att dem kmr dra in mitt studiebidrag o ja kanske blir återbetalnings skylldig pga ja inte pluggar på heltid... pga ja inte fått något från NTI som ja trodde ja skulle få innan ja börja plugga där?
men nej... hur fan ska ja då kunna börja plugga?
 
Ska prata med skolan på måndag om dem kan hjälpa mig, annars står ja där utan pengar, blir skylldig mamma pengar, för hon får betala tillbaka de ja fått ut, samt Olle....
får ja inga pengar kan ja inte betala olle, då kan ja inte ge min hund de han förtjänar... visligen går mamma in o betalar, men då blir ja skylldig henne massa pengar i slutändan :(
hatar detta...
 
De jobbiga är att en enda grej får mig att falla, o ingen fattar, ja faller dirket, mitt förflutna kmr i kapp mig, allt som hänt då, hur dåligt ja mådde då, bara en grej idag så ligger ja ner...
ja orkar inte, om någon bara kunde förstå mig...
 
Vill bara att helgen ska vara över, ja får prata med skolan o hoppas på hjälp(!)
o sen bara kunna gå vidare efter de, ja orkar inte...
denna helg har bara varit rent skit, ja låser snart uta alla ur mitt liv, bara ja o Olle kvar, kanske så livet vill att ja ska leva? ensam med min hund...?
 

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0