En mysig helg som gick för fort...!

Har haft en helt underbar helg, i fredags kväll kom Nicklas så vart o bara se på tv o ta de lugnt, under lördagen så gick vi upp vid 4a xp sen fixade vi oss, åt gick ner på stan o köpte saker så vi kunde göra en tårta :-) tror aldrig jag varit så irriterad o skrattat så mkt när ja gjort en tårta xD inget gick som jag ville, tårtan såg ut som någon hade spytt upp den, men kul hade vi x) efter de gjorde vi inte så mkt. Under söndagen tog vi en promenad med olle ner på stan sen till fotbolls planen där han skulle få busa av sig trodde jag, de visade sig att de var fotbolls match x'D så kollade lite sen gick vi skogen hem :-) väl hemma så fick ja ett ryck så ja började städa undan så man kunde se mitt golv ;-) en chill helg men så underbar :-) nu är ja i skolan börjar om 1.5h -.- sen 1h lektion sen blir de vänta på bussen 1h sen åka hem till Nicklas och Olle<3! En dag till med båda killarna, imorgon blir de bara jag och Olle igen, blä både ja o Olle kmr sakna honom massor:-( man ser verkligen på Olle hur mkt han gillar Nicklas :') hoppas de inte dröjer för länge innan vi ses igen bara<3

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0