En tråkig lördag....

Idag sov ja o chillade i sängen tills 12, pappa tog ut olle :P
sen fixade ja mig o lite sånt, för bror, hans tjej o mormor kom idag för o fira mamma ^^
så har inte gjort så mkt idag, visade lite trix för brorsan tjej som ja o olle kan (y)
räknade ihop alla o de va hela 26st som vi har lärt oss under 7MÅNADER(!) underbart<3
älskar o jobba o träna tsm med min bästa vän<3 vill ni se vilka trixen är? o hur man lär in dem?
kolla länken mellan pilarna! --->http://meandyou.hundpoolen.nu/RIP<----
 
Annars nu ska ja ut med olle, sen funderade ja på att träna in ett nytt trix, mer om de trixet får ni se när de e helt klart ;)
efter träningen blir de en duch för min del, ursh ännu en tråkig lördag :(
Att helgen bara kan vara kul när ja e tsm med dig, annars e ja själv o har tråkig :(
men hoppas ja träffar dig nästa helg<3 saknar dig :$
 
Imorgon blir de o träffa min äldsta bror som kommer för o fira mamma, haha har varit firande sen fredags ;P
sen ska ja upp till en som ja ska vara kanin vakt åt, o prata lite med henne :)
för nästa helg blir de kanin passande ^^ 
får väl en liten slant hoppas ja på iaf, för dem kaninerna e ett helvete o få in -.-'!
ut inga problem, men in är dem inte kul.
 
Aja nu ska ja ut o med mitt yrväder :)

Komentarer

Lämna gärna lite spår efter dig här :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0